Monday, May 4, 2015

Snippets of May- so far!


  • "They looked like my left toenail." Heard when I was taking out the trash.
  • I'm reading As I Lay Dying  in English class. The shit is hard but oh-so beautiful and deep.
  • I'm also reading Performing Under Pressure. I'll post a review of it at some point on The Young Folks. It's pretty smart, but then again I haven't read too many self-help books.
  • Speaking of self-help, I've chosen a shitton of self-help books I want to read in the future.
  • Never buy bulk packages of ramen. Just don't do it. 
  • Try your best to work ahead. I swear it's worth it. 
  • I want to improve myself soooo much.

Sunday, April 26, 2015

So One Year Later

It's been such a long time since I've last posted.
I've moved up a grade in school, but I've moved down in so many others.

I went back on my blog a few months ago to show my sister my middle school book reviews. Honestly, I felt mortified as I dug up my past writings; the abundance of exclamation points juxtaposed with the shitty writing was absolutely horrifying. But I don't want to take any of this down. I want to capture the snippets of my adolescence, even if labeling it and categorizing it takes away from the essence.

And now it's midnight, and I really have to go to sleep. So I'll finish up with this:

My Focuses for the rest of the School Year

  1. Health
    1. Start Running Again
    2. Eat better
  2. Books
    1. Read all those self help books I bought haha
    2. Read a bunch of IR Books
    3. Finish the Rory Gilmore Reading Challenge
  3. Math
    1. Do math for 45 mins a day
  4. Friends

Friday, May 23, 2014

Swearing

*&@#!

The way I see it, it's not the writer's fault for writing that. It's the reader's fault for thinking "oh that's a swear word."
If I swear, I will do so clearly. Not through symbols. Just so we're %$(#ing clear.

SEE? I DIDN'T DO A THING. It's not my issue.


Saturday, May 17, 2014

Do I actually Give a ___________

Yes. I do.

Unfortunately.

Oh, and I saw this on the internet while searching up "cool hair." And yeah, her hair is amazing. I want that.

Monday, May 12, 2014

I QUIT

Not really but honestly, I've quit so many things.
Things I've quit:

  • Piano
  • Flute
  • Running
  • Swimming
  • Christianity- more on this later
Things I've added this year
  • Writing
  • Physics
Why did I quit Christianity?
I think it was the gay marriage thing. Honestly, shouldn't any form of love be acceptable? If a God isn't willing to appreciate all forms of love, then honestly He's not going to be my God. 

And then in Exodus, God hardened the Pharoah's heart against Moses. So everything truly is predetermined. I don't really like Calvinism, and it's definitely showing up here.

I know that I should probably still be Christian, but right now, I'm still that all or nothing type of girl. Either a strict Christian or not. If you're Christian and you swear, you might as well not be Christian in my opinion. (I became a friend with a SUPER strict Christian so yeah.)

Note: I support faith of all kinds. I'm not an atheist so much as an alltheist, which is my biggest problem.

Monday, April 14, 2014

Monday, March 10, 2014

In which I go random

Here's to a random collection of thoughts.

That I'm not gonna write down.

GO Random. SO Random. I actually loved Sonny with a Chance.

Search This Blog

Loading...